söndag 21 november 2010

Asch sickna fjortisfasoner

Blond..! Jag är blond i en vecka. Skuuumt. Kändes bättre med mörkt. Snart blir det dock ändring, antagligen i nästa helg. Pewpew skulle hjälpt mig med toningen redan den här helgen, men kände sig tydligen hängig så det fick skjutas upp. Jag behandlar med silverschampoo sålänge och försöker få bort det orangea för att få ett så bra slutresultat som möjligt, när allt är klart. Undrar hur länge slutresultatet kommer hålla i sig...

Undrar hur länge jag kommer tycka det är roligt att experimentera innan jag längtar tillbaka till min "seriösa" frilla igen.

Har väl aldrig varit så vågad i utseendemässiga förändringar som nu. Pang på, bort med det gamla och schläng på nåt nytt och kolla om det funkar. Om inte, så gör vi om det igen, prövar nåt annat.

Lekfulla pröva-på-perioder i livet kommer och går, för de flesta i tonåren, men för mig blev det uppskjutet till halvvuxen ålder. Just nu är det utseendet som prövas. Jag gjorde till och med hål i kroppen (öronen, ooooj vad vågat) i augusti i år men de växte igen p.g.a. taskig info om skötsel. Bättre lycka nästa gång.

Efter toningen får ni kalla mig fjortis på riktigt, da da da dummm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar