onsdag 29 december 2010

En Lista!

Det här var längesen...

Har du någonsin:
- blivit kysst: Nej aldrig nånsin
- ätit sushi: I mitt förra liv som haj
- stått på scen: Jadå. Duschen är min scen, badrumsspegeln min publik och duschmunstycket min mick. LALALALLALALALALLALA.
- blivit dumpad: Har la blivit dumpad ner på sängen ett par gånger... Hoppsi
- varit ihop med någon som varit otrogen: I mitt förra liv som haj?
- varit med om en bilolycka: Hehe. Jag övningskör. BAOM.
- klättrat på berg: Jag har bestigit Sveriges högsta ö, dä du!

Antingen eller:
- Kallt eller varmt: Äh. HETT. Ska det va.
- Blått eller rött: dagsform!
- Regn eller snö: ÅSKVÄDER! Mighty nature, I love you
- Ull eller bomull: Bomull är snyggt, ull är mys... Knep. Får bli båda.
- Ros eller tusensköna: Eh? Vad är det? Gräs? Mig inte förstå blomma vissna i kruka
- Vår eller höst: Års...form
- Historia eller vetenskap: Intuition och eget förnuft främst, men annars... både och
- Matte eller engelska: English, I say

Motsatta könet:
- Gillar du någon från motsatta könet just nu: Mhm!
- Vet den om det: Mhm...
- Gillar någon annan dig just nu: Mmmmm.
- Vad tittar du på hos en man: Pärsånlighätän. Å om han har snygg rumpa

De senaste 48 timmarna:
- Har du haft ett seriöst samtal med någon: Jo, en fisk bubblade i mitt öra om stora, djupa hav...
- Har du kramat någon: Fisken fick en kram.
- Har du kommit osams med dina föräldrar: ne?
- Har du bråkat med en kompis: Ne.

Gillar du att:
- Ge kramar: Hu, leschkigt
- Ge massage: Jaaa, knådaknåda deg
- Gå promenader i regnet: Wohoo plask!

Övrigt
- Svär du för mycket: Bladlus, blindstyren, bomber, granater, anfäkta och anamma!
- När duschade du senast: Igår...
- Vilken färg är det på dina byxor just nu: Jodu, i garderoben har jag både svarta och blå... Men nu är rumpan bar!! Eller, underkläder :P
- Vilken låt lyssnar du på just nu: Blind Faith, Dream Theater
- Vad var det sista du sa: Ja titta, du har bajsat jättemycket.
- Hur ser ditt skrivbord ut: Förvaringsplats
- Vad var det sista du åt: Toves hemgjorda blåbärs- och pepparkaksglass! Yum.
- Hur är vädret just nu: Mörrrrrkt och kalllllllt. Natta.
- Vem pratade du sist med på telefon: En liten fisk
- Vad gör dig glad: Yrväder och schnygga mössor!

- Vart skulle du vilja åka: Grekland, just nu...
- För att shoppa: Åh, Willys... *sukta*
- För att festa: Havets botten och dansa med sjöstjärnor!
- För att ha sommar: Skärgården i en segelbåt, myys :)
- Vill du ha barn: Om du har ett bra erbjudande? 2 för 1?
- Vad ska de heta: Teddy och Freddy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar