onsdag 16 februari 2011

Om jag vore fjortis

Heeeej alla söta därute dehär är min blogg, här skriver jag om allt viktigt om min föräldraledighet, för jag har världens sötaste dotter! Hon är sex månader och hon är mitt liv<3<3<3 å dagens outfit såklart å hur DU kan fixa din look precis som jag gör den, Åsså mina kära, kära vänner, skulle aldrig överleva utan dom! Puss på er!<3<3 Åsså blir det massor med veckans händelser, jag lägger ut ALLT som händer när jag är ute på stan, å andra mammor som ja umgås med, och kanske du kommer få reda på namnet på han som jobbar på mitt stammiscafé... Hottaste killen asså... Men det är hemligt sålänge... Jag kanske skriver ut det senare så du måste följa min blogg om du vill veta!!! Hahaa, nu blev du nyfiken!

Vad har hänt idag dåh. Haha, Dina har värsta konstiga matvanorna har jag kommit fram till. Hon fick biffstroganoff å de slukade hon. Men blåbärspurén till efterrätt, asså du skulle sett hennes min! Värsta typ Neeeeeeeeeee ta bort det! Asså om jag vore bäbis så skulle jag vara precis tvärtom. Ba käka blåbär hela dagen.

Sen va jag ute och sprang, med barnvagnen såklart, haha, måste bli av med gravidfläsket nån gång! Träning är asviktigt, men guuuh va trögt det är att komma ut dåh, det är ju minus ute. Känns ialla fall grymt najs varje gång man trotsat vädergudarna, hahaa jag är bäst. Men gissa vem som gick förbi när jag flåsade och stånkade längs trottoaren! Ja, gissa vem! Neeeej inte nu, fan pinsamt, jag är ju högröd i fejset och flåsar som en rökare. Hoppas han inte kände igen mig. Om han vet att det var jag så kmr jag döööööö.



Lite, lite viktigare än träningen är... Min digitalkamera! Det är en nikon, fick den av mammii, taack <3<3<3<3<3 Har lärt mig att göra perfekta paris hilton-posen, kolla.

En sak till. Kolla in den här bloggen, värsta instruktionen om hur man skapar en perfekt blogg! Asbra jue. Jag prövade och såhär blev det. Glöm inte kommenteraaaa!

http://sandvikensaints.blogg.se/2009/march/sa-har-fixar-du-en-fjortisblogg.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar